Uw verwarmingsketel heeft een storing. Dat is erg vervelend. Onze monteurs komen u snel helpen.
Maar wist u dat veel voorkomende storingen zelf op te lossen zijn?

 

Als u bij een storing de onderstaande 10 stappen volgt is er een goede kans dat u de ketel weer aan de gang krijgt. We raden u wel aan om zelfs dan contact met ons op te nemen zodat we problemen in de toekomst kunnen voorkomen.

Heeft u vragen of hulp nodig?

Bel ons op 072 571 12 91 en we helpen u graag!

Tel tot tien!

  1. Staat de gaskraan open?

  2. Zit de stekker goed in het stopcontact?

  3. Heeft het toestel een resetknop, dan altijd eerst resetten.

  4. Geeft de ketel een storingscode? Noteer deze en raadpleeg de instructie over wat de storing inhoudt.

  5. Staat de kamerthermostaat wel hoog genoeg en werken de batterijen nog?

  6. Is de druk in de installatie hoog genoeg (zie handleiding van de fabrikant). Anders eerst bijvullen en eventueel ontluchten.

  7. Als de druk in orde is, dan alleen ontluchten (zeker als de installatie leeg is geweest).

  8. Staan er voldoende radiatoren aan/open?

  9. Is er misschien een kraan (wastafel/keuken) niet helemaal dichtgedraaid (druppelen)?

  10. Zijn de stoppen en de aardlek gecontroleerd?

Contact

 

Vestiging Haarlem
A. Hofmanweg 44-A
2031 BL Haarlem
T: 023 - 5261503

Vestiging Alkmaar
Kamerlingh Onnesstraat 27Q
1821 BP Alkmaar
T: 072 - 5153200

info@goes-plooy.nl

Vestiging Noordwijk
’s Gravendijckseweg 31
2201 CZ Noordwijk
T: 071 - 361 92 54

info@goes-plooy.nl

Installatiebedrijf Goes Plooy bv

 

Loodgieterswerk, dakbedekking, centrale verwarming, sanitair advies en installatie zijn bij ons in goede handen. Nu ook energiebesparende producten!

Cookies en privacy

Blijf op de hoogte

 

Op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen?
Volg ons dan via social media.

  • Facebook - Goes-Plooy
  • LinkedIn - Goes-Plooy